bayburtluveöfkeli

Durum: 71 - 1 - 1 - 0 - 19.09.2018 04:28

Puan: 83 - Rütbe:

10 ay önce kayıt oldu - 2.Nesil Yazar

KRİPTO PARALAR,OTOMOBİL TEKNOLOJİSİ, SİNEMA

Ödemelerle ilgili önemli güncelleme!
  • /
  • 8

unibright

almanlar tarafından geliştirilen bir kripto para iş dünyası ve kripto teknolojisini birleştirmeleri temel hedefleri

partnerlerinde çok büyük firmalar bulunmakta alman hava yolu şirketi lufthansa gibi bu tarz kaliteli firmalardan 4 5 adet daha vardı gelelim bu coinin asıl olayı ne

dediğim gibi iş dünyası ile blockchaini birleştirmek temel hedefleri bu doğrultuda hareket etmek yanılmıyorsam sys coin ile aynı hedefi taşıyorlar.

supply bilgisine gelirsek 150 milyon adet ico fiyatı ise 0.14 dolar idi

ben şuan bu yazıyı yazarken adet fiyatı 0,01

14 kat değer kaybı bulunmakta şuan en düşük zamanlarında bulunuyor.

holochain

benim favori tokenim canım benim

kendilerini kısa bir biçimde açıklamak gerekirse blockchain vardı ya artık holochain'de yok peki ne var?
bu adamlar blok kullanımı olmadan kripto para üretimi yapma peşindeler bu yorumdan sonra kardeşim güvenlik nasıl sağlanacak dediğinizi duyar gibiyim
arkadaşlar bu token ddos saldırısına dayanıklı o sayede hasar almıyor ddos ve sybil saldırılarından

saniyelik işlem sayısı çok fazlaydı hatırlayamasamda btc'de 7 olan eth'de 20 olan miktar hot'ta 100 bin üzerindeydi

adbtc.top

arkadaşlar sırf merakımdan girip 10 gün uğraşıp 3000 satoshi toplayabildim :d 10 günde 1 tl gibi bir miktar bu uzun lafın kısası faucetler ile uğraşmayın

puhutv

inanılmaz derecede sürekli reklam koyan site geçen aileme bu siteden bir dizi açtım 10 dk'da bir 10 saniyelik reklam koydular bilmiyorum açıkçası 5 sene sonra ilk kez dizi izlediğim için tuhaf geldi biraz

casio

yeni aldım fx-991 ex hesap makinesi hakkında söylenecek tek şey var mükkemel

eskiden biraz daha ilkel olan casio hesap makinesini kullanıyordum fx350ms ve fx82ms ama artık beklentilerimi karşılamamaya başladılar ikisinide upgrade etmeyi denedim fakat benim hesap makinelerinde ne yazıkki olmadı bende fx-991 ile tanıştım bölümle ilgili matris determinant 3. derece denklemlerle çok sık uğraştığımız için resmen yarama merhem oldu

bully scholarship

oyunun tam adı bully scholarship edition

okulda şiddet temalı bi oyun diyebilirz hakkında derslere giriyorsunuz haraç kesiyorsunuz oyunun üreticisi rockstar games

sonuç olarak gta bully rockstar games cidden bu tip oyunlarda çok güzel işler çıkarıyor.

çiftlik bank

buna para yatıranlarla dalga geçmek istemiyorum zamanında ben btc aldığımda bi arkadaşım bana bitcoin batacak çiftlik banka gel ben 5000 attım demişti gülsem mi üzülsem mi bilemedim

normal hayvancılığın para yapmadığı ülkede sanal hayvancılıktan medet bekledi bu insanlar

monero

gizlilik üzerine olan coinlerden bence en güzeli sebebine gelelim

monero sayesinde yaptığınız işlemler yaptığınız harcamalar yüksek güvenlikle saklanır. yapılan işlem bedeli açıklanmaz kısaca sadece yaptığınız işlemin ne oldıuğunu siz bilirsiniz ne alırsanız alın kimse çözemez

bu coinin borsa hareketlerini takip etmiyorum artık çünkü tanesi 300 dolarlara geldi buda beni biraz aşıyor ama teknolojisi hakkında epey araştırma yaptım kesinlikle 1000 dolar olsa bile almaya değer

eos

adet olarak çok fazla olmasına rağmen 19 doalrları gördü zamanında bir token için hayran edici performans resmen

yalnız bir gerçek var ki bana biraz scam kokusu geliyor bu tokende sebebi bir sene boyunca sürecek ico ortaya bir ürün koymaması vs. bu liste daha çok çoğalabilir

skoda superb

bu başlığı açma sebebim ciddi ciddi bu aracı gözüme kestirmem fakat bir gerçek var ki 2.elde satarken bu araba diğer markalara göre daha geç alıcı buluyor markasından dolayı
  • /
  • 8

paribu.com

işlemler gayet hızlı olsa da dogecoin ,litecoin ,dash gibi altcoinler ile işlem yapılamadığı için yerini koineks'e kaptıracak olan bir sanal borsa'dır

bitcoin

rüya falan değil hayalde görmüyorsunuz evet an itibari ile bitcoin 12.110 $ seviyelerine kadar düştü. son 3 günde değer kaybı % 45 lere kadar geriledi. ha beni çok etkiledi mi hayır ben zaten altcoinci olduğum için aman aman bir etkilenme olmuyor sadece acaba hangi altcoine daha fazla yatırım yapsam diye araştırmalarıma daha fazla zaman ayırmam gerekiyor.

amazonhash.com

amazon'un ismini kullanan sierrahash.com benzeri cloud mining sitesi. kayıt olunduğunda ücretsiz 150gh/s hız veriyor. 3 gündür çalışan bir site ve tasarımı sierrahash'in aynısı. minimum çekim miktarı olarak 0.0005 btc, bu miktarı çekmek için de minimum 0.001 btc yatırmanız gerekiyor. referanslı linkler ile kazancınızı arttırabilirsiniz diyorlar falan filan.

sierrahash.com kerizlenmeye doyamayan arkadaşlara yeni bir kerizlenme hizmeti sunuyor bunlar. kaç kere kaç farklı yerde yazdım dinletemedim. bu cloud mining olayı yalandır arkadaşlar inanmayın. sakın paranızı yatırmayın. sierrahash 26 gün sonra tası tarağı toplayıp kaçtı, bunlar da aynısını yapacak. inanmayın

inandıktan sonra tüm kripto para birimlerine ponzi diyorsunuz beni üzüyorsunuz. daha önce de dediğim gibi, kolay yoldan para kazanmayi hedefleyip cloud mining gibi ponzi sistemlere para kaptirinca lutfen tum kripto para birimlerini kotulemeyin. bu tipki mega holdings’e katilip, para kaptirip sonrasinda tum borsalara saldirmaya benziyor. bu kripto para birimleri risklidir, spekulasyona cok fazla aciktir, kara para aklanabilir, terore yardim edilebilir evet ama bu sistem kuantum bilgisayarlar gelene kadar guvenli bir sistem bana kalirsa. fiyat siskinligi olmasi tum sistemi ponzi yapmaz.

bistcoin

üzerine çalışılan ikinci yerli kripto paramız, isminihatırlayamadığım ilki özel bir girişimci tarafından bistcoin ise kamu tarafından çıkarılacak anlaşılan yani kripto paralarında içine etmiş olacağız kripto paraların amacı hiçbir devletin müdahale edemediği yada devletlerin ekonomik durumundan etkilenmediği tamamen insanoğlunun kontrolünde olan bir ekonomik model oluşturmaktı oysaki anarşizm gibi ama daha insancıl

Toplam entry sayısı: 71

mazda 9 vision

wankel motoru kullanılarak 1,6 litre turbo ile yapılan ve 400 beygirlik güce sahip mazdanın yeni konsept arabası çarpıcı bi tasarıma sahip jaguar f-type'a benzeten sanırım bi tek ben olmam

(youtube:)https://www.youtube.com/watch?v=of67hrkysj8

bu videodan aracın tasarımı hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz wankel motorunu özetlemek gerekirse ufak hacimden güzel güç üretebilmek diyebiliriz

bu arada wankel motoru çok sık karşılaşılan bir motor değil ne yazıkki sebebi ise yakıt olarak performans ile doğru orantılı şekilde hareket etmesi bu motoru sadece mazdada gördüm ve araştırmalarım hep mazdayı karşıma çıkardı.

yurtdışı fiyatı 80 bin dolar olan bi araç ülkemizde nasıl olacağını henüz bilemiyorum

devrim arabası

ülkemizin otomobil tarihinde kimimize göre gurur duyulacak özveri ürünü kimimize göre sadece masraf bu konuyu bu alanda irdelemek yerine geçmişimizde yaptığımız devrimin motor özelliklerini inceleyelim

devrim arabası yapılan çalışmalar sonucu 1000-1100 kg 50-60 beygir gücünde 4 zamanlı ve 4 silindirli olarak düşünülüp 5 kişilik bir aile için tasarlanmıştır.

motorunun yapılmasında örnek alınan markalar willys jeep , fiat 1400 , chevrolet belirtilebilir.

ayarlı direksiyon yapısı ilk kez devrim otomobilinde ortaya atılmıştır fakat sonra kabul görmeyen bu öneri 2 sene sonra amerikalılar tarafından cadillac'ta uygulanmaya başlanmıştır

devrimin tarihine çok girmek istemiyorum , siyasi olarak algılanabilir fakat bu araç hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz ve işe birazda aracın yapımında çalışan mühendislerin hayatını bir nebze anlamak isterseniz ''devrim arabaları'' filmini izlemenizi şiddetle tavsiye ederim

holochain

benim favori tokenim canım benim

kendilerini kısa bir biçimde açıklamak gerekirse blockchain vardı ya artık holochain'de yok peki ne var?
bu adamlar blok kullanımı olmadan kripto para üretimi yapma peşindeler bu yorumdan sonra kardeşim güvenlik nasıl sağlanacak dediğinizi duyar gibiyim
arkadaşlar bu token ddos saldırısına dayanıklı o sayede hasar almıyor ddos ve sybil saldırılarından

saniyelik işlem sayısı çok fazlaydı hatırlayamasamda btc'de 7 olan eth'de 20 olan miktar hot'ta 100 bin üzerindeydi
Henüz takip eden biri yok.

Bedava Bitcoin KampanyasıÜyelik Sözleşmesi | Genel Kurallar | Duyurular | İstatistikler